|
PODATKI O PRODAJALCU IN LASTNIKU SPLETNE TRGOVINE
Spletno trgovino upravlja podjetje:
Venpex Podjetje za trgovino, inženiring, usluge, zastopanje in posredovanje d.o.o.,
Skrajšan naziv podjetja: Venpex d.o.o.
Rejčeva ulica 3,
5000 Nova Gorica,
Matična številka: 5342465000,
Id za DDV: SI48342793,
Zavezanec za DDV: DA,
Osnovni kapital: 16.191,00 EUR,
Srg 2008/00056, št. vložka 1/00762/00, Okrožno sodišče v Novi Gorici.
E-mail: info@venpex.si
Telefon: 05/333-32-60
Gsm: 041/613-055
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine prekoneta.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
CENE
Cene predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje kupce o ponudbi.
Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Napake niso izključene!
Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine.
PLAČILNI POGOJI IN ROK DOSTAVE
Kupec, ki se odloči za nakup ima možnost plačila:
1. Preko dostavljalske službe z odkupnino Pošte Slovenije.
Poleg seštevka cen izbranih akrtiklov plača kupec poštnino in povizijo za prenos denarja(plačilo po povzetju).
2. Plačilo po predračunu, se mu po potrditvi naročila pošlje na vpisan email naslov predračun,
katerega plača z UPN obrazcem. Strošek plačila preko UPN, torej provizije, je odmerjen po veljavnem ceniku banke, ki jo kupec uporablja.
Znesek poštnine in prenos denarja:
Poštnina: 5,00 eur z ddv
Prenos denarja(provizija za plačilo odkupnine): do 98,00 eur znaša 1,15% od zneska za plačilo, nad 98,00 eur znaša 1,17% od zneska za plačilo.
Rok dostave je od 5-7 delovnih dni ne glede na izbrano vrsto plačila.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški
dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Spletna stran prekoneta.si omogoča nakup tudi potrošnikom iz drugih držav članic EU pod enakimi pogoji kot slovenskim potrošnikom.
Na zalogi:
- Dobava iz zaloge pomeni, da je artikel na voljo pri našem dobavitelju.
Ni na zalogi:
- Izdelek ni na zalogi pri našem dobavitelju. Za več informacij o dobavnem roku nas kontaktirajte.
Naročeno:
- Izdelek je naročen pri našem dobavitelju. Za več informacij o dobavnem roku nas kontaktirajte.
POSTOPEK NAROČANJA
Artikel naročite tako, da najprej v levem menuju izberete kategorijo artikla. Na desni strani se prikažejo artikli.
V kolikor kliknete na sliko se odpre povečana slika artikla. Če želite artikel dodati v košarico, kliknite na gumb v košarico.
Če želite izvedeti več o artiklu kliknite na povezavo več o...
V vsakem trenutku lahko pogledate vsebino košarice desno zgoraj nad glavno menujsko vrstico.
V košarici lahko pregledate vse izbrane artikle, lahko jih odstranite, pogledate seštevek za plačilo, ddv, poštnino.
Izbrati morate tudi način plačila.
Ko ste končali s pregledom, urejanjem košarice lahko s klikom na gumb na blagajno izdelke naročite tako,
da vpišete z zvezdico označene obvezne podatke. Morate se strinjati s splošnimi pogoji uporabe, ki jih morate tudi prebrati.
Za ta namen je tudi povezava na stran s splošnimi pogoji.
Končno naročilo izbranih artiklov v košarici izvedete tako, da kliknete na gumb naroči.
S tem je povezana obveznost plačila podjetju in strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja.
Na vpisan email naslov boste dobili potrdilo o naročilu.
V kolikor ste izbrali za plačilo po povzetju vam bomo izbrane artikle poslali po pogojih dostavnega roka opisanega zgoraj.
V kolikor ste izbrali za plačilo po predračunu boste na vpisan email naslov prejeli tudi predračun v pdf obliki.
Po prejetem plačilu po predračunu vam bomo izbrane artikle poslali po pogojih dostavnega roka opisanega zgoraj.
GARANCIJA
Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom. Najprej preverite ali je artikel še v garanciji. Garancija je navedena na garancijskem
listu. Garancija velja z originalnim računom. Garancijski roki so napisani na garancijskih listih.
Možno je, da artikel nima garancije ali pa podatek ni na voljo. V tem primeru pokličite oz. kontaktirajte podjetje Venpex d.o.o.
Za vse dodatne informacije pokličite oz. kontaktirajte
podjetje Venpex d.o.o. na telefon 05/333-32-60 oz. na email naslov info@venpex.si
POOBLAŠČENI SERVIS
Acord 92 d.o.o., Stegne 13, Ljubljana
Tel. 01/583-72-47
PRITOŽBE
V primeru težav kupec s podjetjem Venpex d.o.o. komunicira telefonsko na telefonsko številko 05/333-32-60
ali na email naslov info@venpex.si. Pritožbo lahko kupec odda na email naslov info@venpex.si. Vašo pritožbo bomo zaupno obravnavali.
Venpex d.o.o. si prizadeva, da se pritožbe in spori rešijo izvensodno in sporazumno.
Venpex d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Objavljamo pa elektronsko povezavo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
ZAMENJAVA IZDELKA
Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in
zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka. Paketu priložite fotokopijo
računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. V kolikor na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec z vašimi
podatki in kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti
nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek
pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
VRAČILO IZDELKA OZ. ODSTOP OD POGODBE
V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo
odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam po elektronski pošti info@venpex.si sporočite da odstopate od pogodbe.
Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 14 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga
vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini
in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo
računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14
delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno. Strošek pošiljanja
vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba,
se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.
Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.
Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Povezava do obrazca za odstop od pogodbe: obrazec za odstop od pogodbe
Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke.
Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec
pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako
bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
STVARNE NAPAKE
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne
za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov,
in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
- vrnemo celotni plačani znesek.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka tega člena ugasnejo s potekom dveh (2) let od dneva, ko je o stvari napaki
obvestil prodajalca. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti
za stvarne napake, kot je določena z zakonom.
Podjetje potrošnikovi zahtevi ob prijavi napake oziroma ob morebitni prijavi reklamacije, pisno odgovori najkasneje v roku 8 dni,
če je bila napaka sporna. V primeru, da se podjetje z reklamacijo strinja, ugodi potrošnikovi zahtevi prav tako v roku 8 dni.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!
POGODBA MED KUPCEM IN PRODAJALCEM
Pogodba med kupcem in podjetjem Venpex d.o.o. je naročilo, poslano kupcu na email naslov in v pdf obliki, ki ga je kupec vpisal.
Izvod hranimo tudi pri podjetju Venpex d.o.o. in sicer kot naročilo v pdf obliki in pdf dokument shranjen na strežniku.
Po želji lahko naročilo v pdf obliki še enkrat pošljemo kupcu.
Venpex d.o.o. bo prejem naročila v elektronski obliki, takoj potrdil s potrdilom o prejemu v elektronski obliki na email naslov kupca.
Naročilo in potrdilo o prejemu se štejeta za prejeti, ko je strankam, ki sta jima namenjeni(kupec- venpex d.o.o.), omogočen dostop do njiju.
PIŠKOTKI
Za potrebe spletne strani uporabljamo naslednje piškotke:
Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil
in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbišre, ko uporabnik odide s spletne strani.
Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem
piškotku ni razvidna.
Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali
zavrnitvi piškotkov.
Piškotki Google Analytics _ga
S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo
le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete
na spletni strani Cookie statement. Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.
Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo,
vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene
podstrani ne bodo delovale.
VELJAVNOST POGOJEV IN DRUGO
Podjetje Venpex d.o.o. ne opravlja poprodajnih storitev in prostovoljne garancije pri nakupu preko spleta prekoneta.si
Podjetje Venpex d.o.o. za delovovanje ne uporablja plačljive telefonske številke.
Podjetje Venpex d.o.o. ne prodaja artiklov, ki jih ne bi bilo mogoče vrniti po pošti.
Pogoji veljajo od 26.11.2020.
|
|